sexta-feira, 10 de agosto de 2012

Nür

Hoxe recibimos unha visita inesperada que nos deixou cun sorriso na cara. Nur (Zara do Lugar do Poço) veu visitar-nos cos seus donos. Agora, con 5 anos a cachorra que mostraba as costelas porque non quería perder o tempo a comer, hai unha cadela lindissima cunha silhueta e unha marcha dignos da súa nai. Un temperamento cheo de calma e auto-confianza demostra ben o traballo inmaculado que os seus donos fixeron ao longo destes anos. Cando me aproximeime, fitou-me con aire de dúbida. Cheirou-me, abanou a cola e lambeu-me a cara ... Ninguén me quita da cabeza que me recoñeceu! Falamos durante algún tempo cos seus donos e quedei deleitado co cariño que falan dela. Co entusiasmo que contan historias da vivencia coa Nur. Cando entregamos un can aos seus novos propietarios estivemos sempre a roer as uñas a pensar como será a súa vida a partir de alí. Son estes momentos como os que vivín hoxe que nos dan motivación para continuar a crear, sabendo que hai persoas como estas que darán un fogar completo aos seus compañeiros de catro patas, cheo de complicidade e pracer. Moitas grazas aos donos da Nur, pola visita e unha gran vénia pola súa dedicación á súa compañeira.

2 meses
5 anos

Sem comentários:

Enviar um comentário